Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

marți, 3 iulie 2012

Articolul de marți: experiența Bookland


După îndelungi așteptări, iată că una din marile mele dorințe s-a împlinit, aceea de a participa la un târg de carte. Cum am reușit? A venit Caravana Bookland la Bistrița – eveniment pe care nu l-aș fi ratat sub nici o formă. Următoarea mea mare dorință este să particip la un Bookfest ori Gaudeamus.
Bookland-ul mi-a dat impresia de târg intim, șic și cu un aer relaxat și modern fără reguli și constrângeri, un târg care aduce cartea în mijlocul oamenilor. Dar să încep cu începutul:
Locația: etaj 1, Winmarkt Măgura – Bistrița
Perioada: 03-08.07.2012
Edituri participante: Polirom, Nemira, Tritonic, Trei, Linghea (astea le-am reținut, cu siguranță mai erau și altele).
Primul meu mare regret, a fost faptul că nu am reușit să fac parte din echipa de la târg astfel încât să fiu eu cel care face recomandări și îndrumă cititorii; iar al doilea regret a fost faptul că nu mi-am permis mai mult de 45 de minute de admirație și contemplare a cărților.
Prea multe indicatoare spre Bookland nu prea sunt, ci doar unul la intrare în complexul comercial iar apoi instinctiv trebuie să mergi la primul etaj, deoarece parterul este ocupat de supermarket, așa cum bine știu bistrițenii. Să nu o mai lungesc, Bookland-ul așteaptă primitor de cum pășești de pe scările rulante, cu o muzică ambientală plăcută și cu o ofertă variată de carte, din colecțiile editurilor menționate mai sus. Ce ma nedumerit însă, a fost lipsa deplină a unor mari „jucători” precum Rao, Corint ori Humanitas, dar pot spune că nu am simțit lipsa prețurilor lor nu tocmai pentru orice buzunar.
Prețuri bune, reduceri de 10% de la Nemira și tot de la Nemira, numeroase volume cu prețul fix de 10 lei. Cum plecasem de acasă cu ideea de a-mi achiziționa cel puțin o carte, iată că mi se ivise șansa și am profitat de ea, luându-mi Moștenirea Heorot de Larry Niven, din colecția Nautilus SF și  Maestră în Arta Morții de Ariana Franklin din colecția Suspans.
Personalul de la casă, două domnișoare extrem de drăguțe, mi-a pus cărțile în plăsuța cu reclama târgului, în care, așa cum am descoperit mai târziu se aflau deja și alte surprize: vreo trei semne de carte, două pliculețe de Jacobs instant și un pachet de biscuiți belvita.
Privită în ansamblu experiența Bookland e una frumoasă și care merită trăită, mai ales într-un orășel sărac în astfel de evenimente, precum Bistrița (această ultimă frază reflectă faptul că deja îmi e dor de orașele mari).
Vă îndemn să vizitați Winmarkt-ul în perioada 03-08 iulie, și să achiziționați cărți, dacă nu pentru voi, atunci pentru a le dona în cadrul campaniei de donări de carte, desfășurată tot în cadrul târgului/ caravanei. Următoarele orașe ce vor fi vizitate de caravană sunt Tg-Mureș, Sibiu și Brașov.
Până data viitoare, lecturi plăcute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...