Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

marți, 24 iulie 2012

Recapitulare literară 1


E vară, e vremea vacanțelor, concediilor, plajei și bineînțeles, vremea LECTURII!!!
Cum audiența și numărul cititorilor a scăzut – e de înțeles, vremea frumoasă nu e propice pentru a sta cu ochii în ecran – m-am gândit că nu are rost să vin cu prea multe noutăți, pe deasupra, nici inspirația nu prea mi-a dat târcoale zilele acestea, așa că o recapitulare în câteva episoade ar trebuie să fie perfectă pentru vară.

1.      Duminică, 9 octombrie 2011 puneam prima recenzie pe acest blog, după un scurt mesaj introductiv. Stâlpii Pământului, romanul scris de Ken Follet era prima mea carte recenzată aici. În două vorbe vă amintesc despre ce era, iar pentru recenzia completă dați click pe titlu: Un roman istoric de mare clasă, plasat într-un context zbuciumat, Anglia secolului XII. Cartea îmbină toate elementele genului, de la intrigă și conspirație până la trădare, crimă, dramă și iubire pătimașă. Recent a fost tradusă și continuarea fascinantei aventuri, sub titlul O lume fără sfârșit.
 
2.      Luni, 10 octombrie 2011, nerăbdător nevoie-mare postam deja pe blog cea de-a doua recenzie: Labyrinth.com de Eugen Ovidiu Chirovici. Primul roman al unui autor român care avea recenzie pe blogul meu. Un roman complex și complicat totodată, pe care nu mi-a fost deloc ușor să-l înțeleg, să-i pătrund misterele și să-i descâlcesc enigmele. Un roman despre misticism și tarot și despre incapacitatea omului de a-și modela propria soartă.

3.       Marți, 18 octombrie 2011, încercam să intru într-un ritm, să mențin o constanță, lucru pentru care m-am chinuit de atunci și până în prezent și tot nu mi-a reușit pe deplin. Cea de-a treia recenzie pe care o scrisesem, tocmai era pusă pe blog: Lumea lui Rocannon, mai mult o nuvelă decât un roman, scrisă de Ursula K. LeGuin. Povestea se concentrează în jurul lui Gaveral Rocannon iar ca gen se plasează undeva în zona nu prea bine delimitată dintre SF și Fantasy.



4.      Luni, 31 octombrie 2011 urcam pe blog ultima recenzie a lunii octombrie: Umbra lui Toth scrisă de Michael Peinkofer. Pentru a vă tenta cu privire la această carte vă las doar un fragment din finalul ei, fragment citat și în recenzie: ...istoria lui Sarah Kincaid și a moștenirii ei întunecate, a luptei împotriva conjurațiilor tenebroase și a puterii trecutului încă nu a fost povestită până la sfârșit...

Atât pentru recapitularea de azi, vă doresc lecturi plăcute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...