Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

marți, 18 septembrie 2012

Concurs: Soni

Nu, nu-i al meu concursul, ci doar îl promovez, și particip, bineînțeles ;)


                                  &

The Club of Serial Readers și editura Polirom au 3 exemplare din noua ediție a romanului „Soni” al lui Andrei Ruse, care pot fi câștigate. Cum? Simplu:

Lăsați un comentariu la articol, comentariu în care spuneți:
1. ce ați face dacă ați afla că mai aveți doar șase luni de trăit.
2. care este ultima cartea românească citită?
3. recomandați concursul pe Facebook și/sau Blog și adăugați linkul.


Perioada de desfășurare: 18-27 septembrie 2012.
Premiile se dau prin tragere la sorți.
Câștigătorul este anunțat printr-un post dedicat.
Detalii complete pe blog

Eu îmi doresc să câștig fiindcă vreau să citesc povestea lui Soni. Voi nu sunteți curioși?
Baftă tuturor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...