Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

duminică, 2 septembrie 2012

Recenzie: Andrew Wilson - Minciuna


„Andrew Wilson îl pune pe cititor pe piste greșite ori de câte ori are ocazia. E îngrozitor de fascinantă.” (Val McDermid)
The Lying Tongue
Ed. Rao
2012
Trad: Graal Soft

E o carte cu și despre scriitori. 

Exact asta m-a convins să o cumpăr și să îmi doresc să o citesc. Apoi a mai fost faptul că personajul principal e proaspăt absolvent de facultate și își dorește să scrie un roman, ca și mine. Dar mai bine să vă spun puțin din poveste ca să vă fac curioși.
Britanicul Adam Woods, după ce a finalizat o facultate la specializarea Istoria Artei, în ciuda tatălui său care își dorea pentru el o pregătire cu mai multe foloase materiale, pleacă la Veneția pentru a fi profesor de engleză unui puști răsfățat și de bani gata. Stupoare! Puștiul răsfățat și de bani gata a făcut-o lată, lăsându-și iubita însărcinată, drept urmare este expediat de părinți la New York (Asta da treabă mi-am zis, faci cea mai mare iresponsabilitate din lume și părinții te răsplătesc cu o vacanță în State).
Recenzia integrală poate fi găsită pe Serial Readers.
Cartea se poate achiziționa printr-un click pe titlu.
Lecturi plăcute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...