Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Un nou început

Ieri a fost ultima zi de vară, calendaristic vorbind. Rețelele de socializare, serviciile de chat dar și blogosfera a fost plină de „durerea și suferința” celor care plângeau după vara terminată, după vacanțe și nesfârșita prăjeală la soare.

Mie însă îmi pare bine că s-a încheiat. Am scăpat de căldurile atât de infernale încât ajunsesem să cred că la 35 grade era răcoare; ajunsesem să port câte trei-patru tricouri într-o zi, să termin un deodorant pe săptămână și să am arsuri solare. Am scăpat de seceta, sper, deoarece ploi adevărate nu am mai avut de prin mai. Am scăpat de lenea și moleșeala ce îi cuprindea pe toți.

Azi a venit toamna și iarăși blogurile, rețelele de socializare și serviciile de chat s-au umplut de texte. A venit toamna, s-a răcorit și abia aștept iarna; dar să vă dezvălui de ce am intitulat astfel postarea de azi.

Azi mi-am mai deschis un blog, tot pe blogspot, că m-am învățat cu el, un blog în care vă spun ce pot face pentru voi și cum vă pot ajuta. Și i-am dat și un nume pe măsură, un nume care în continuare reflectă cele două mari plăceri ale mele: scrisul și cititul. Încă nu e finisat în întregime, dar voiam neapărat să-l introduc în lumea „bună” a blogosferei, de azi 1 septembrie.
Vă prezint: http://businesswithletters.blogspot.ro/  adică Business with letters.

Ce vă pot oferi special pe acest blog? Cărți. O ofertă variată și schimbată complet lunar, de la editura Rao.

Vă aștept pe Business with letters!

P.S. Mâine, conform ultimului sondaj efectuat pe fanpage-ul Recenzii Beletristică, vine recenzia unuia dintre cele mai noi romane publicate la Rao: Minciuna de Andrew Wilson.

Un comentariu:

  1. Si eu ma bucur ca a venit toamna, desi pana nu incep facultatea nu o sa simt ca a venit intr-adevar

    RăspundețiȘtergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...