Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

luni, 10 decembrie 2012

100 - post aniversar

A trecut mai bine de un an de când mi-am dedicat o parte din timpul meu liber acestui blog literar. A fost un an important pentru mine din diferite puncte de vedere, un an frumos și un an în care am condus un blog pe drumul pe care cu paisprezece luni în urmă puteam doar să îl visez.

Mă simt oarecum dator să ofer câteva statistici:
- peste 11.000 de vizite de la postul introductiv și până acum;
- 100 posturi;
- 60 de recenzii;
- 225 de comentarii publicate;
- 24 de persoane urmăresc blogul prin GFC;
- 58 de persoane au apăsat butonul Like al paginii de Facebook a blogului;
- 27 de vizite în medie pe zi.

E mult? E puțin? Voi să îmi spuneți.

Mi-am dorit un blog care să iasă în evidență, un blog asupra căruia să îmi pun amprenta dar în care elementele vieții mele personale să fie cât mai puține.
Un blog cu formă și conținut cât mai aproape de profesionalism.
Un blog care să vă ofere exact ce am citit eu și ce mi-ar plăcea să citiți și voi ca să ne putem împărtăși părerile.
Un blog prin intermediul căruia să cunosc oameni pentru care cititul primordial.

Am reușit să îmi ating visul? Eu zic că da, dar mai am până la împlinirea lui completă.

Tot cu această ocazie aniversară am trecut și la vestimentația de iarnă.

Lecturi plăcute, dragi cititori, oriunde vă aflați!

6 comentarii:

  1. Felicitarile mele!La cat mai multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi, multi ani si felicitari pentru realizarile de pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  3. wou...Felicitari!Cred ca e o senzatie fantastica sa realizezi ca a trecut un an si ai realizat atatea! Imi place enorm formatul blogului pentru ca are un continut divers.Doar datorita recenziilor tale am citit seria lui Martin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Îmi pare bine că ți-am influențat lista de lecturi și sper să o pot face și de acum înainte.

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...