Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

joi, 27 decembrie 2012

Recenzie specială de Crăciun: Cecelia Ahern - Prietenul Nevăzut


Cu Prietenul nevăzut am încheiat de lecturat cărțile traduse până acum în limba română, ale scriitoarei irlandeze, Cecelia Ahern.

Cecelia Ahern are un mod aparte în care știe adauge puțină magie la fiecare roman, astfel încât cele mai frumoase povești de iubire să aibă loc. Nici de această dată nu se dezminte și ne aduce în prim plan două personaje uluitoare.

Recenzia integrală o puteți vedea pe Serial Readers. În The Club of Serial Readers puteți comenta cărțile preferate și puteți scrie recenzii pentru care să fiți recompensați.

Cărțile Ceceliei Ahern sunt apărute la editura All(fa), iar Prietenul Nevăzut a apărut în 2007, în traducerea Marilenei Iovu.
Romane perfecte de citit în perioada sărbătorilor de iarnă.
Savurați lectura lor!

4 comentarii:

  1. Pare interesant şi într-adevăr de citit lângă brad sau chiar şi după Sărbători pentru a prelungi acest moment.

    RăspundețiȘtergere
  2. cu adevarat superba recenzie so!abia astept s-o citesc!numai sa termin Lovebook :)...adevarul e ca, romanele lui Cecilia pe care le am citit pana acum au stilul acela magic de a te ''baga'' in poveste, de a fi partas la tot ce se intampla inca de la inceputul cartii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa, fă-mi în ciudă, că tu ai „Lovebook” și eu nu!
      Ai dreptate, cărțile Ceceliei sunt magice de-a dreptul.
      Spor la citit!

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...