Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

duminică, 23 decembrie 2012

Recenzie specială de Crăciun: Nicholas Sparks - Talismanul Norocos



Două ediții, 
același roman.
Cu stilul lui Sparks m-am întâlnit pentru prima dată când am lecturat „O plimbare de neuitat”, un roman sentimental și dramatic care m-a lăsat cu lacrimi în ochi la final. Probabil mare parte din domnii care îmi citesc blogul sunt de părere că nu merită să-și piardă vremea cu Sparks, acesta scriind cărți destinate femeilor. Mie, însă, întotdeauna mi-a plăcut să fiu altfel, să trec barierele, să depășesc limitele, să dau lumii ceva despre care să bârfească, tocmai de aceea citesc și altceva.
Revenind la Talismanul Norocos, de Nicholas Sparks, este un roman excepțional scris de un romantic incurabil. Și povestea aceasta ca și celelalte este umbrită de evenimente nefaste, însă ajunge la un final cât de cât fericit.

Logan Thibault (se citește T-Bow, asta pentru cei care nu au învățat franceză vreodată, așa ca mine), un fost pușcaș marin, străbate Statele Unite în lung și în lat, urmat de Zeus, ciobănescul său german, în căutarea lui E. Cine e E. mă veți întreba? E. este o ea, tânără, frumoasă și cam de aceeași vârstă cu Logan. El însă nu o cunoaște decât din fotografia pe care a găsit-o pierdută în deșertul irakian. De când a găsit-o a purtat-o mereu cu el și a fost ferit de necazuri, de accidente și de moarte, atât de frecvente în Irak.
Acum a decis să o caute pe E. cea care s-a semnat pe fotografie, folosind puținele detalii pe care le-a descifrat din fundal și din textul de pe spatele pozei. În Hampton, una dintre numeroasele localități cu acest nume, din SUA, o găsește pe E. Și pică la fix, deoarece ea are nevoie enorm de ajutorul unui om ca el și în plus mai are nevoie de iubirea lui. De aici începe idila lor, iar Sparks a scris-o extrem de frumos.
Ca întotdeauna fericirea nu vine singură ci la pachet cu necazuri. De această dat necazurile sunt în persoana lui Keith Clayton, fostul soț al lui E. și implicit tatăl lui Ben.
Acum, că v-am spus încă câteva detalii dar fără să vă dau legăturile dintre ele sper că v-am convins să îi dați o șansă Talismanului Norocos.
Link-uri de achiziție Libris.ro:
Link-uri de achiziție elefant.ro:
Link-uri de achiziție adevărulshop.ro

Lecturi plăcute și un Crăciun Fericit plin de cărți frumoase!

6 comentarii:

  1. e o recenzie foarte frumoasa,so!mi-a placut foarte mult aceasta carte, ma bucur ca ai citit-o si ca i-ai facut recenzie.si ai dreptate so, e mult mai interesant atunci cand citesti din fiecare gen cate o carte, mai ales daca te si captiveaza in lumea ei. Sarbatori fericite alaturi de familia ta!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de apreciere. Nicholas Sparks e unic și inegalabil, mă bucur că am reușit să redau acest lucru prin intermediul recenziei mele.
      După cum cred că ai observat am pus ambele coperte, exact așa cum ai cerut, astfel încât lumea să știe că e vorba de același roman, în două ediții. Știu că tu o ai pe cea verde și cartonată, eu am ediția film.
      Sărbători pline de fericire!

      Ștergere
  2. Ai primit o nominalizare de la mine: http://corisbookfrenzy.wordpress.com/2012/12/24/liebster-award/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu promit că o voi rezolva până de Anul Nou dar o să încerc.

      Ștergere
  3. Salut felicitari pentru recenzie:) este prima data cand comentez pe blogul tau si vreau sa-ti spun ca faci o treaba buna.Am citit romanul si mi-a placut mult...vreau sa te intreb daca Logan si Elizabeth raman impreuna,eu am inteles ca da din ultimele randuri ale cartii dar totusi nu-s sigur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de apreciere și pentru că îmi citești blogul. Mersi și pentru faptul că ți-ai făcut curajul să comentezi.

      Ce voi scrie de aici încolo este un spoiler, așa că cei care nu vor să afle finalul să nu citească mai departe.







      „Cu bune și rele, cu calități și defecte, era al ei pentru totdeauna.”

      „Și ea era a lui pentru totdeauna - așa imperfectă cum era.”

      Sper că cele două citate din finalul romanului ți-au răspuns la întrebare; și tot pe acolo scria că se pregăteau amândoi să împodobească bradul.

      Giani, îți aștept și de acum încolo comentariile și părerile.

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...