Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

marți, 1 ianuarie 2013

Bun Venit 2013!

Intenționam să scriu aseară un articol de final de an, dar ultimele ore din 2012 s-au încăpățânat să treacă uluitor de repede și nu mi-au lăsat răgazul necesar.

Încep anul 2013 dorindu-vă să vă împliniți visurile și să vă creați alte noi, pentru anii următori, să fiți cum vreți voi să fiți și să citiți cât mai mult cărți cât mai bune!

Mulțumesc celor ce mi-au citit blogul în 2012, constant sau ocazional, celor ce și-au spus părerea pe aici, celor care mi-au făcut recomandări și celor care mi-au urma recomandărilor și tuturor celor care mă sprijină într-un fel sau altul, să scriu mai departe.

Și acesta nu ar fi un articol demn de numele și tema blogului, dacă nu aș vorbi despre cărți:

Acum citesc: „Dansul Dragonilor” - volumul 5 din seria Cântec de Gheață și Foc de George RR Martin.
Am în plan pentru perioada imediat următoare: „Cheia” de Simon Toyne, „...și la sfârșit a rămas coșmarul” de Oliviu Crâznic, „Cântul Vrăjitoarelor” de Mireille Calmel.



La mulți ani și lecturi plăcute în 2013, dragii mei cititori!

2 comentarii:

  1. La multi ani si un 2013 fericit! Sa ai parte de experiente minunate, sa te bucuri de fiecare secunda si gasesti carti pe placul tau! Multa sanatate si succese pe toate planurile!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si toate cele bune iti doresc si eu, atat tie cat si familiei tale.
      Anul asta sper ca ne vei incanta la fel cu recenzii si recomandari de lectura.
      Un 2013 plin de fericire si impliniri!

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...