Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

joi, 7 februarie 2013

Recenzii Beletristică e blog vALLuntar!

Editura ALL s-a gândit să recreeze și chiar să depășească succesul avut anul trecut, cu prima campanie vALLuntar. Cea care a avut un scop social. Cea de anul ăsta are un scop ecologic și ar trebui să prindă și mai tare la public.

Dacă anul trecut nu am putut lua parte, blogul meu fiind prea „tânăr” anul ăsta m-am înscris plin de entuziasm și pus pe fapte mari. Mi-am ales două cărți, care sper să îmi placă mie și vouă totodată, astfel încât să lăsați mai mult de 15 comentarii. Mă bazez pe voi pentru asta!

De ce mai mult de 15? Fiindcă la 15 comentarii ALL și Romsilva dau câte un copăcel, pe care echipa de vALLuntari a editurii îl va planta. Comentariile care sunt peste 15 se vor aduna cu cele de pe alte bloguri și la fiecare astfel 20 de comentarii se mai plantează câte un copac.

Toată treaba asta mă face să nu mă mai simt așa vinovat că ador să citesc pe hârtie și nu într-o formă electronică. Acum pot să mă revanșez...

Informațiile complete și regulamentul se găsesc pe allcafe.ro și în grupul de pe facebook, în care sunteți cu toții invitați să vă înscrieți, că doar lectura nu are frontiere de nici o formă.

Vă aștept să lăsați comentarii și să susțineți campania, să demonstrăm că lectura poate merge mână-n mână cu ecologia!

Lecturi frumoase!

4 comentarii:

  1. felicitari ! Abia astept sa vad ce carti ai ales. Eu sunt prea ,, mica" nu m-am putut inscrie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E vorba de două cărți din colecția Strada Ficțiunii - Turul Bestseller, nu sunt extrem de cunoscute, dar mie mi-au atras atenția.
      Nu te-ai putu înscrie pentru a primi cărți, dar eu am înțeles că poți scrie recenzii la cărțile de la All, personale. Dacă respecți perioada de postare și ai numărul de comentarii atunci vei primi copăcel.

      Îți recomand să te înscrii în grup pe facebook (am pus linkul în articol) și să întrebi mai multe acolo.

      Oricum, dacă lași comentarii pe blogurile participante e clar că și tu ai contribuit la campanie.

      Lecturi interesante!

      Ștergere
    2. sunt inscrisa in acel grup de anul trecut din august. Am primit 2 carti si urmeaza saptamana viitoare sa primesc pe a treia. Ma gandesc serios ce/cum sa fac dar sigur voi fi alaturi de tine.Dupa ce termini cu recenziile poate faci un articol despre cum ti se pare campania , cum s-a desfasurat - impresii la cald.

      Ștergere
    3. Să știi că e o idee bună să scriu un astfel de articol. Bănuiesc că voi scrie unul la finalul campaniei, probabil după ce vor fi afișate și rezultatele finale.

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...