Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

miercuri, 31 iulie 2013

La mulți ani J.K. Rowling!

Astăzi, 31 iulie 2013 autoarea faimoasei serii fantasy Harry Potter împlinește 47 de ani. Să îi urăm la mulți ani!

J.K. Rowling (pronunțat Rolling) este prima scriitoare miliardară în dolari americani și autoarea unei serii de succes creând niște personaje ce au devenit adevărați idoli pentru fani.

O generație întreagă și aici mă refer la cei născuți în jurul anului 1990 a pătruns în lumea lecturii și a magiei odată cu personajul lui J.K. Rowling. De asemenea sunt mândru să mă declar parte a respectivei generații și nu pot decât să îi mulțumesc scriitoarei britanice că mi-a deschis apetitul pentru fantasy.

Întregul articol aniversar îl puteți citi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...